Sabtu, 25 Julai 2009

05. Kemaskini Akaun Bank.

Anda dikehendaki mengemaskini maklumat peribadi untuk memasukkan bonus terus ke akaun anda.

TAIP SMS:
pz regd n*[nama anda seperti dlm IC]* z[no IC anda] b[kod bank anda] t[no akaun bank anda] c[no secret code anda]

CONTOH: pz regd N*ALI BIN ABU* z800308055215 bMBB t155015014465 c123456

Kemudian hantarkan ke 012-8733698 atau 016-3323798

Atau pun anda boleh terus log in ke dalam website company iaitu : http://www.platinum-z.com/
dan terus edit profile anda. Member ID adalah no h/phone anda dan gunakan secret code yang anda terima dalam sms anda sebagai password anda untuk log in.

KOD BANK:

Arab Malaysian Bank (AMBB), CIMB Bank(CIMB), Malayan Banking Berhad(MBB), EON Bank(EBB) ,Hong Leong Bank(HLBB), RHB Bank(RHB), Affin Bank(AFBB), Alliance Bank(ABMB), Bank Muamalat Malaysia(BMMB), Bank Islam Malaysia(BIMB), Citibank(CBB), OCBC Bank(OCBC), Bank Simpanan Nasional(BSN), Ambank Gen-X Prepaid Master Card(AMC), EON Bank Freedom Master Card(EMC)

MAKLUMAN:

Semasa melakukan pendaftaran , tajaan atau memperomosikan program ini, tukarkan selepas huruf 'u' kepada no h/phone anda. Ini bertujuan agar pendaftaran yang dibuat berada dalam rangkaian net-working kumpulan .
Oleh itu apa yang perlu anda buat hanyalah promosikan, terus edarkan flyers dan tunggu bonus anda di masukkan ke dalam akaun bank anda setiap hari KHAMIS.

Sekiranya anda masih kurang faham dengan cara pendaftaran di atas, saya akan bantu daftarkan anda. Anda hanya perlu SMS No Pin & No Serial MOLePoints yang anda beli ke 013-6208498. Saya akan uruskan pendaftaran anda.

Pastikan anda hantar SMS menggunakan handphone yang akan anda gunakan untuk menyertai Platinum-Z. Saya akan daftarkan penyertaan anda mengikut no handphone yang anda gunakan semasa menghantar SMS.